Формуючи соціальні компетентності організовую групові форми роботи «Акваріум», «Ажурна пилка», «Навчаючись навчаю», залучаю до обговорення соціально значимих проблем робота в парах (запитання один одному, взаємооцінка, взаємоконтроль. Учні вчаться аналізувати механізми функціонування соціальних інститутів суспільства, визначаючи в них власне місце та проектувати стратегії свого життя з урахуванням інтересів і потреб різних соціальних груп; продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, виконувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими; брати на себе відповідальність за прийняті рішення та їх виконання; спільно визначати мету діяльності, планувати, розробляти й реалізовувати соціальні проекти і стратегії індивідуальних та колективних дій; визначати мету комунікації, застосовувати ефективні стратегії спілкування залежно від ситуації, вміти емоційно налаштовуватися на спілкування з іншим. (Робота учнів над проектами «Особливості розвитку культурного життя України ХХ ст..», «Правила і закони в нашому житті», «Забезпечення соціального захисту бездомних людей в Україні», «Моя історія жива», «Пам'ять про подвиг», «Вплив національних традицій на моральні стосунки жителів нашого міста»…)
Немає коментарів:
Дописати коментар